jag har tråkigt. så varsågod

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja


2. Höll du några av dina nyårslöften?
minns inte mina.

3.blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej,

4. Dog någon som stod dig nära?
2st.

5. Vilka länder besökte du?
Finland & Turkiet

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
ja

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
6/6 & 21/11


8. Vad var din största framgång 2008?
tagit tag i saker,

9. Största misstaget?
många misstag här !

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja

11. Bästa köpet?
många,

12. Vad spenderade du mest pengar på?
bad things

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
rätt många :p

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
haft tygre saker det här året med död , men gråtit . tidigare år har jag hållt
det inom mig så det tidigare åren har vart värre.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit vara på tider.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vart arg

18. Hur tillbringar du julen?
i svanstein.

19. Blev du kär i år?
nej.

20. Favoritprogram på TV?
many

21. Bästa boken du läste i år?
ego girl

22. Största musikaliska upptäckten?
?

23. Bästa filmen du såg i år?
ojoj.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
money ,piercíng i naveln och en jävla bara dag.

25. Något du önskade dig men inte fick?
enthairesa
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
var i seskarö med vänner.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
min stil är min stil , slapp alltså.

29. Vad fick dig att må bra?
familj och vänner. och släkten.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
knorrharne.

31. Vem saknade du?
moffa o faffa.

32. De bästa nya människorna du träffade?
ojoj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0