lussebullaaaaah!

Hej jag sitter hemma och jag har faktistist börjat min jul nu.
min första lussebulla och ett glas julmust!
blir inge pepparkaka bakande idag, för jag orkar inte helt enkelt.
lat dag blir det idag för det är så kallt ute så benen fryser fast i marken.
sitter här och skriver med min nykligen 19 år fyllda kusin .
herregud minns när han var typ 15 o nu , nej det går så jävla snabbt.
han fyllde år på fredag samtidigt som min mommo fyllde 70.

iallafall så nästa vecka fyller saradenunderbara år och såklart
ska jag fira henne med stortpartaj.
men min fredag kommer bli hektist tackvare begravningen.
och på talom partaj.... tadddddaaaaaaaa, NYÅR !
fan det kommer nog bli trevligt , men ska inte planer i förväg nu.
men men ni får ha en underbar kväll så hörs vi säkert nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0