min kväll.

hallåhallå
kvällen blev att umgås med sandra , hennes kusiner christian och mathias
och christians tjej veronica , vi mötte dom på station sen for vi runt och åkte
lite och så blev dom hungriga så vi for till sandra och jag kom på att det kittlade
på tungan om man blåser ut med en rund tunga och så skrattade jag som fan,
efter det for vi ut med sandras pappas bil och då blev de vilda vestern.
sen for vi till strandbacken och så blev de tävligt först upp på backen är bäst.
kände mig som ett litet barn där men det var faktist kul.

sen slängde dom oss och vi for hem.

Kommentarer
Postat av: f

fan vad duktig du har blivit på att skriva blogg på sistone.

grattis grattis!

2008-12-28 @ 00:29:45
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0