my my my daaaaaaaay

tjenare!
idag har det varit svinkallt ute så jag har suttit inne nästan hela kvällen
och gjort all skoljobb som jag hamnat efter med så nu känns det bättre
förutom att jag har genteknik hemprovetkvar att lämna in annars dör jag.
nej skojja men orkar inte med ig i nått så jag jobbar på fast jag är skolless.
ikväll har jag bara vart ute ett litet tag med moa och julle bakom station.
och sen åkte jag hem vid 6. men imon ska jag nog till station med sara.
herregud asså jag ska parta med dig sara hela helgen igenom förfan!

vad finns det mer att säga änn att jag känner mig trött och sjuk.
så sängen är en bra lösning men hade bäst så hörs vi i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0