nyårsafton

hejsanhoppsan
idag är det äntligen efter äntade nyårsafton.
det roliga var att på julafton satt jag o sa att
åh nu är det bara en vecka kvar till nyår :)
kan nte nämna var den ska spenderas förän
senare så det blir suprice , men jag har mkt
att fixa till i kväll så ni får faktist nog vänta till
imorgon, sen ska jag gnälla på er lite också
varfan är alla kommentarerna då ?

nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen ,
o sen försöka fixa min naglar på nåntt sätt.
för jag målade do i en as fu färg igår. och
det var skit svårt att få bort  men aja.
nu väntar bastu med hårinpackning och
face maaaaaaaaaaaaaaaaaaaasken :)

hör av er om de är nått.
puss,
och om vi onte hinner höras , gott nytt jvla åååååååååår !! :DDDDDDDDDD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0