Onsdag.

Heregud var är min fundation ?
jag slängde min necesär i golvet när jag blev sur en dag
och nu är den borta har kollat under soffan , under sängen
alltså överallt över hela golvet och i lådorna och sånt där.
har just fixat håret iallafall för jag orkade inte vara sliten som
vanligt och  idag hade vi ju friidrots tävligar , perfekt sätt att
höja idrottsbetygen på och slippa lektionerna i skolan.

kom hem vid 2 tiden fast slutade redan 1 men jag latade mig i skolan.
suttit hemma sen dess och sitter och pratar med sara nu på msn
och ska senare ut med frankki och dom till station och chilla.
sara är sjuk och jag har tråkigt utan henne.
känner mig beroene haha.

nu ska jag sluta snacka bullshit och ta och göra nån nytta.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0