söndagen

får väll börja med att tack fanny jokiaho för att hon gratulerade mig
till att ha blivit en mer seriös bloggare igen : )
har inte haft tid eller lust på sistone men nu tog jag tag i det igen.
sitter vid saras data eftersom hon har den hos mig och min är
sönder , ( snälla sara döda mig inte jag lånar den bara ) !
har lite smått damp på min hund som sitter utanför min dörr och
skäller arslet av sig och jag orkar inte öppna den åt han.

idag vet jag inte vad jag ska göra, men säkert något roligt : )
men annars får ni ha de så gött tills vi hörs.


jag saknar blonda olof !



HAHA PENTTI DÅ !


sinkk o sara !! :)


OBSOBSOBS: bilderna är tagna igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0