blåsiiiiiiigt.

söndag börjar ta slut nu. deprimerande med skola.
men sånt får man ta. har ränknat ut att jag fyller år om
2 månader och innan det ska vi hinna få sommarlov.
det är ganska snisigt eller vad säger ni?

iallafall, började dagen med att jag mötte sara och fredde vid
station och sen for vi till sara och jag spelade gh. och kollade
i skolkatalogen sen for jag hem och stack nästan direkt till frasses
och käkade med majso och sen till ida. hälsade på hos grannen
men sen blev jag less så jag for tillbaka till ida och kollade ensam
hemma med boysen som var då. jacke fille och anton för dom andra
hade hunnit sticka hem. fattar ni hur mkt de blåser ute eller ?
man kan typ inte stå utan att man typ nej, usch inte trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0