godmorgon.

herregud, somnade sent som fan och morsan kom n och väckte
mig klockan halv åtta innan hon for hade jag legat och skrikit att
"jag är uppe du kan fara, stick då!" är inte alltid så snäll på morgonen.
men hon hade stukit och jag somnade om och 10 i 9 ringer sara
och frågar vart fan jag är och jag ska till riekola på en gång!
somnade om och så ringde hon igen och den här gången steg jag
upp för hon hotade med att jag aldrig skulle få någon bulle av henne!
men grattis så hittade jag inte mina grejer så ringde hon igen och
så sa hon att hon säger att jag är sjuk och så sa hon med en sån
där vacker frifull ton jag hatar dig! haha nu ska jag sluta skriva här
och göra nått vettit av dagen istället för att slösa bort den på att sitta
inne, okej det är inte så bra väder ute men äh det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0