godnighti,

alla whainar för jag uppdaterar flera ggr om dagen.
tror inte jag har ett liv osv. så därför ska jag bevisa
att jag faktist har ett liv och uppdatera lite mer sällan.
som idag. endast tre inlägg annars brukar det blir mer.
iallafall kollade jag igenom matteboken änn engång.
förstår fortfarande inget så slänge boken i golvet och
som morsan sa; har du inte lärt dig det på 9 år så tror
jag inte du lär dig det på 9 minuter. så sant så.

tänkte iallafall ta och lägga mig nu för jag är hungrig och
jag orkar seriöst inte gå hela vägen till köket så lika bra
att sova, äta nått på morgonen och sen ta neosen till skolan
möta upp sara för att förbereda oss. som vi ska göra på ett
speciellt sätt. sandra och frankki joijnar nog, sen dm och tubs.
det brukar vara så på morgonen innan proven. förlåt men
jag är nervös för tänk det stog på lappen att man måste få g
i stjärn ämnerna och herregud tänk så får jag inte det så får
jag gå iv och nej hemska tider.

ligger ännu och tänker på t-school asså tänk att fille som jag inte
enns kunde sjunga nått annat änn sin gospel på station.
var uppe på sen och sjöng en seriös låt. nej det var bra gjort!
sen första gången jag hörde chriso sjunga också. mykt duktig!
frida dansade och ja det stog härliga till där. om man ändå kunde
haft nån liten begåvning till nått sånt där. men nej jag håller mig till
publiken. tror det blir lugnast så. eller.. trummor kanske inte är så svårt.
eller jo , nej fan nu ska jag sluta svammla och sova för jag måste vila
upp mig och whis me good luck nu för min framtid står faktist på spel!
tror jag.


den där "toppen kostade 4.90 € .
jeansen kostade 9.90€.
där kan vi snacka , vi som lever på bidrag!
GINA TRICOT :)(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0