greys anatomy

och nu, vad har jag gjort ikväll då?
jo först gick jag och mötte sara och fredde vid station.
plumpsade såklart rakt i en stor vattenpöl så blev blöt.
sprang runt och försökte torka mig där. sen gick vi hem
till dennis och vi for någonstans, sen tillbaka så fick jag
och sara nå ryck och satt och snackade om minnen från
hur vi var när vi gick på granis och klassresor och såntdär.
sen for vi till station där anton betty och markus var så kom
frankki så målade vi och herregud, jag borde bli konstnär!!
sen försvann frankki och sen for vi andra efter ett tag.
gick hem helt i min ensamhet desutom för olof ringde aldrig(!!)
men nu ska jag forsätta mitt tvmaraton här och spekka lite ga.
jag vet, förkortningar på alla program.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0