if you wanna be happy!

hej, blev leilani med mamma !
efter det så satt jag hemma och väntade på majso
och sen gick hon och jag till joni och kollade nått.
ja och jyri var också där. sen stack dom iväg och
köpte hår färg åt mig, det var fan snällt av dom.
och nu sitter jag hemma och funderar på att sno
digital kameran och ta lite bilder idag för vädret
är amazing. fårse om det blir stugan senare eller nått.
vad är det här, är det bara jag som är taggad på fest ?
boring people här nu, okej det är måndag. brukar va lite segt.
iallafall så var jag och köpte en mascara åt mig.
fast den är inte så bra åt mig då jag har så långa ögonfransar.
(ja ibland är det inte en fördel ska ni veta!!)
så dom klumpade ihop sig så ja, får hålla mig till min maxfactor.
haha, snack om mascara. nej inte min grej att skriva om sånt.
men ni får ha det bäst en sån här nice dag och hoppas inte
alla som lanar och nördar sig framför datan parkerar rövarna på
storlarna för det är bara slöseri med sånt här väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0