måndag!

stakars mig. ont i huvudet och fryser.
sover så jävla dåligt nu för tiden, vet inte vad det är.
somnar först vid två tiden sen måste man ju vakna
till den där förbaskade skolan redan vid halv åtta.
men imorgon är det sovmorgon, så det e ju nice.
iallafall så började det med att jag for efter skolan hem
satt här och käkade lite vindruvor som vanligt och sen
knallade jag och mötte betty vid språkskolan. typ
sen gick vi hem till ida och jag lämnade dom dit och
stack en snabb sväng till mattila för att lämna neosen
på lagning (så nu blir det minerva för ett tag) !!
kom tillbaka till ida så kom frankki dit och jag betty &
frankki stack ut i spöregnet och snackade massa och
sen gick vi hem. eller frankki till sig och betty joijnade
till my place så vi kollade på hokey och sverige förlorade.
säger bara en sak, är kanske inte så insatt i spelet men..
när det bli mål då jävlar har jag nått som jag kallar feeling!

herregud. jag har lovat att komma med och simma imorgon.
och om jag säger att jag inte mår bra nu så kommer dom
mobba mig och säga att jag bara är lat, så får fara dit lite halv
kraslig. sen ska jag umgås med sara som jag inte gjort på
länge. förutom i skolan, så det kommer bli nice!

men nu ska jag försöka sova . önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0