måndag

ja nu är det kväll och ska väll berätta lite vad jag gjort.
började med att majso och joni hämtade mig och for
hem till majso och sen gick vi till grankulle skolan så
skrev sara som jag inte träffat på jätte länge ju att hon
var i stan och jag körde majso till jourlivs och skulle
ringa henne sen och då ringde jag sara när jag var hemma
och då skulle jag till station så kom hon fredde och dennis
så gick vi upp till wille och satt där och lekte med ljusen.
pratade om allt som hänt under lovet, vilket jag kom fram till
var en hel del och sen åkte vi till ica och köpte dubbel nogat
sen körde dom hem mig och nu sitter jag här och får se vad
jag ska göra, maybe ut en sväg . det är ju skola i morgon så
blir väll nogolunda tidigt i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0