min helg.

nu kanske det är dags för mig att slänga in ett inlägg!
på fredag så kom jag och innala på att vi ville till seskis.
så vi ringde jyri och åkte dit, grillade och sånt där.
på lördag åkte vi till min stuga efter vi kollar saltkråkan
och såntdär, jag tog sexiga cheetahn och vi köra mot
salmis för att hämta olof därifrån och sen mot furön.
träffade sara sandra och johan, även betty och anton en sväng.
sen körde vi och slängde av olof och drog till seskis och
när vi var där ringde joni och majso och dom var på väg.
så stannade dom och sov i stugan, undertiden dom for
till stan så kom jag på en galant ide att åka badring bakom skotern.
såklart var jag tvungen och testa det men ja, inte så lyckat..
sen kom jonkan och majsoli och vi chillade, käkade godis
och popcorn tills alla somnade men det blev inte så mkt
sömn den här natten för vissa men jag sov rätt skönt.

kom till stan och gick till ida där jenni innala jacke och ragge var
sen for jag och mötte majso så kom anton till t.skolan och
ragge och jacke så for vi till max sen for majso med joni och jyri
sen gick jag med boysen för att vara social till språk och satt/låg där.
efter ett tag så följde dom mig hem sen kom majso&joni till sj och
jag åkte med dom till bajshusen och sen hem.

det var väll min helg. kom just hem och resten av veckan är ej planerad.
öppen för förslag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0