min torsdag.

sådär, inte ett enda blogginlägg på hela dagen. i did it!
men nu kommer vi till den stunden då det säkert blir ett
lite längre då jag måste skriva om allt jag gjort för ja. annars
när jag blickar tillbaka på den här bloggen om sisådär 50 år.
ska jag komma ihåg vad jag gjorde den 23 april 2009.

började dagen med att jag tog mig till skolan första lektionen
nationella prov i matte, gick bättre änn jag trodde så det höjde
såklart mitt självförtroende i några sekunder. men sen hade vi
rast i över 2 timmar. gjorde inget, åt solade och sånt där men
sen på språkvalet sjönk självförtroendet då ritva skulle skicka mig
till mongoliet för jag låg och solade då jag skulle göra uppgifter.
men hallå hur ofta är det så fint väder som det var idag ?
efter det hade vi musik och sjöng så vakert; jag vill ha en egen måne.

när skoldagen var slut satte jag mig bakom station först med frankki.
väntade på emil sen begav jag mig hemåt och satt här ett tag, for till
ida en sväng. sen hem och käka och sen ringde sara så mötte jag
henne och fredde på station och dit kom det sen trevliga människor.
spelade även finns i sjön som jag inte gjort på jätte länge. inte trevligt
när folk måste fuska för att vinna över mig, men that´s life..

helt plötsligt hade alla mina och carros homies leftat så vi promenixade till
ida och där spenderade vi resten av kvällen och pratade massa med många.
sen tog jag min telefon. sara tallbo ringde och jag gick hem och nu ligger jag
här och kom väll hem för sisådär 20 min sen. borde tvätta ansiktet och sånt.
men ja,  det blev några kilometer långt inlägg men hoppas då fan ni orkat
läsa, va tkr ni , många halv långa inlägg eller ett-två så här långa ?

glömde berätta att imorgon ska jag åka på rockkarusellen i överkalix.
detblir ju trevligt. men ni får ha de nice så hörs vi väll säkert imån efter
skolan för jag sticker ju vid 5 så. haista !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0