movie night.

hemma nu efter film hemma hos ida med
innala jyri anton fille och jacke, ja sen självklart ida.
käkade chips och dipp drack dricka och kollade
the girl next door och hiphiphora. vårat egna hypermaraton.
iallafall nu ligger jag hemma och har uber ont i magen.
jäkligt irriterad på min käre vän neos som dummar mot mig!
men annars är allting prima ligger en godis påse brevid men
den får vänta till imorgon för min mage är ju pippiaaaaajh!
nu till nått roligare, imorgon lika med söndag lika med
sarpan kommer till staden igen lika med roligt lika med lina glad!
nej usch. nu måste jag vila min kära mage den har vart med
om mykt idag, allt från träningsvärk till kittling och nu kniper det.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0