neos is back.

hemma igen, blev station med folk ikväll igen.
iallafall började det med att jag tagit fram min neos.
men funderar på att sälja pärlan och satsa pengarna
på en skoter. för morsan&farsan har lovat mig en
nu ett bra tag men kanske går fortare om jag sponsrar själv.
ja , plockade upp moa och for till ida och drack kaffe där.
sen for jag hem och lämnade moppen och gick till station.
lyssnade på folk som spelade och var almänt social av mig.
sen försökte jag få sara och stanna ett tag till för nu när påsklovet
börjar så kommer vi inte synas så där hejsans mycket!
men hon försvann med vinden så jag stannade i en halv timme sen
liftade jag hem med jonkan och nu har jag lyckats undertiden
jag varit hemma skära mig på fingret så det ba sprutade blod!
läskigt värre. nå ska väll ta en dusch sen äta middag.
imorgon ska jag åka skidor så det är tagga. klockan halv 9.
morsan börjar tidigare så får be henne väcka mig när hon far
för annars stänger jag av väckar klockan i sömnen som vanligt.

men kanske kommer ett inlägg till senare.
det får vi se. hade nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0