onsdag.

hemma från folkan, station och sånt där.
började iallafall med att jag&sara stack till jala och
där köpte sara en bok och present papper. sen ringde
betty och vi mötte henne på station. började med vårat
mästerverk. som nu är gone. rip.. ja sen så kom
fredde&dennis så åkte vi till folkan och där träffade vi
frankki emil anton och mackan, satt där och lyssnade.
fan vad det var bra. och höll på att lipa när fille sjöng.
helt chokad. iallafall tog oss till station och satt där och
nu har jag kollar igenom boken i kanske en halv timme.
borde kanske göra det en gång till. förstår forfarande inget.
nästan så man skulle börja gråta nu eller nått. tänk så får
jag ig och hoh. vill inte enns tänka tanken, om man ändå var
bra på matte. aldrig varit min grej och ja nejnejnej.

jag hatar att plugga. spec till matte, snälla kill meeeeeee!
nej inte låta deprimerad nu, utan ska nu tvinga betty och skriva
blogg eftersom sara redan hunnit med det. sen plugga vidare.

varför är alla så sega med att lägga in bilderna på pixbox ? :)

Kommentarer
Postat av: betty

känns som en pik?? ;) det med pixbox!

2009-04-22 @ 22:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0