påsklovet räddat ?

hej!
sitter här och "chillar" ja ni hörde rätt jag sitter på min datastol
för kanske första gången har jag datorn på skrivbordet och
inte i sängen. och jag har arslet på datastolen och allt e prima!
okej ska snart ta med den till sängen för jag kände att jag fick
några timmar för lite sömn förra natten och är jätte trött!
jag vet inte, kanske mitt lov är räddat nu. för jag kanske ska
ta min pappas jätte sexigt snygga skoter och åka med sara
och dom vart dom nu ska till nån av öarna. jag diggar grymt!

kvällen löste sig till slut, även utvecklingssamtalet,trodde det skulle
bli värre men det enda jag behöver jobba upp är matten och det
är för jag bytt från en grupp och hon har inga saker att lägga betyg på.
efter det hoppade jag av vid station och satt där i över en timma sen
flög folket fram från massa olika ställen och allt var prima skinka till slut.
umgicks med lite olika folk. gjorde en enormt snygg tavla med saradenunderbara.
sen gick jag hem samtidigt som hon och freiny gick hem och nu sitter jag här
och har just tvättat bort sminket och tänkte slå på en film här i min ensamhet.
okej, jag njuter ju av den. men jag är fan less snart :)

kommer nog ett inlägg till ikväll!
sen har min statistik höjts som bövelen. who are you new ? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0