tisdag.

så har vi kommit till mitt vad har jag gjort idag inlägg.
efter jag käkat så gick jag mot station och mötte
sara & fredde satt där och snackade ett tag och sen
kom dennis och vi for till jourlivs och banken sen back
to station och där var olof och moa sen kom massa folk.
sen efter ett tag kom sandra och johan så pratade vi lite
sen försvann dom & sara till the virtanens och kollade film.
så jag gick väll mest runt mellan olika människor på sj
och sen stog jag ute med olof och pratade och väntade på
att hennes sjuts skulle komma sen gick jag hemåt och nu
har jag väll bara suttit här sedan dess och kollat dh.

imorgon blir det att träffa emma och lilla william, blir trevligt!!
men nu ska jag faktist ta och sova för det är ju skola imån igen.
plus att vi inte har någon sovmorgon så ännu tuffare.
men äh halva veckan kvar sen är det helg så det får väll gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0