torsdag.

kommit hem från skolan just. eller för ett tag sen.
vill ni veta ni kommer garva i hjäl er tusen gånger om.
på no:n skule vi laborerna med nån salmiak.
och så skulle man bara ta några korn men 9.3 är som
dom är så ofcorse hällde alexi jätte mykt salmiak.
(så det börjad rycka som fan, går inte att förklara så bra)
och så skulle thilda visa sina skills. så skulle jag börja
tävla med dom så det slutade med att alla stog o slängde
i mer och mer hela tiden så rummet blev helt rökigt och
så skulle alla ut i korridoren för att andas och så kom röken
dit och det blev jävligt tjokt med rök och så gick brandalarmet
och alla gick ut (utom hassesklass för han tykte inte de behövdes)
så kom brandbilen och så ja, nu är jag jätte torr i halsen för
det var visst farligt att andas in den där röken och alla hade det
plus att jag har ont i lungorna eller vad som är där. och sara med
och sandra&frankki ont i huvudet. jenni med, ja det var kaos !
iallafall så gick jag hem efter musiken och så nu sitter jag här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0