shopping

tjena!

efter jag käkat upp den där tårtan sprang jag till station och mötte

majso satt där och snackade sen började vi gå mot moa så kom hon.

vi gick till ett place och köpte presenter. sen gick vi till gränsen.

haha påminner mig när jag och innala snackade om det i thai för att

få manneééé och gänget att fatta vad dom snackade om och sånt.

gick direkt till gina fast vi skulle ta en kaffe men nej, det blev att köpa

3 linnen därifrån rätt nöjd, synd att man inte har nån kamera nu.

men ska försöka få en bild knäppt på dom nåndag här nu.

ikväll blir det station. filmen där börjar om en halv timme så ska
väll ta och kila dit nu. får se vilken tid jag är hemma senast 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0