förlåt dålig uppdatering, men godnatt!

usch vad dålig jag är på att uppdatera. latmask iknow!!
ligger nu i stugan och brevid mig sover axel och innala,
idag har vi latat oss hela dan, varit i stan och latat oss.
jag har känt mig sjuk typ under kvällen så har inte orkat
med nått, borde gå och lägga mig nu. för jag vet att jag
garanterat kommer bli väckt i morgon, nå imån kommer
sara till towni, saknat henne fast hon bara typ varit borta
ynka 3 nätter, men är man van att ha en som hon nära sig
varie dag så är man, men hon är allt bra härlig människa!
nå vad mer, ätit gått har vi gjort, haft bra sällskap.
kan definitivt säga att kvällen inte blev som jag tänkt mig,
ursäkta stads folket. men jag fick santasari längtan!
som vanligt slutade kvällen med tjaffs, mellan min moder
och mig, men om vad håller jag för mig själv.
lite privatliv har jag fakist också ..

men nu ska jag släcka ner datorn och göra som alla andra
7 pers, sova.

glömt att gratta bästa sussi. kan inte säga extra mamma för hon
är inte som en sån, utan mer som en.. extra ja nått spec är hon,
inte mammi, men grattis sussi ! 35.. ojoj 25* (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0