lever i stugan

jag vet har varit tyst nu i några dagar, men har levt livet.
har "bott" i stugan med sara betty innala sen har fredde
och anton också varit här nån natt. ja, vi har badat solat
ätit kollat film ätit solat badat solat ätit badat och sånt..
just nu sitter mina kära vänner inne i stugan och kollar film
men det är skräk så jag ska nog gå in på ett litet tag (:
har just intagit en middag, tacos! och det kostade för oss
samanlagt typ inget, för vi tog saker hemifrån och rörde
ihop det i en smet och woijla godare kunde det inte bli.
nej nu ska jag gå in börjar blåsa, och komma mörka moln.
sen blir det bastu och hela baletten. så bra så bra.
hare så  bra nu. så hörs vi om kanske sisådär 5 dagar (:

exakt 2 veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0