my day

sommarlovets sista dagar bara flyger iväg
och vad gör jag, jag latar mig igenom dagarna
längtar till den 23 och sen flyger den veckan iväg
och jag sitter i skolan och längtar till lästa lov.
ni fattar, ja måste hitta på nått.

idag har jag gjort en del saker, inom hus..
vaknade vid 12 och käkade korv med bröd i innalas
stuga, körde sedan innala till lägenheten och vi for hem
och fixade oss, sedan kom taina förbi och hämtade
mig vi plockade upp innala vid lägenheten och for
till köpcentret, käkade på subway och väntade på mamma.
 så kom hon dit och vi fyndade lite.

2 klänningar
1 kjol
1 par shorts
1 linne
för bara 250 kr på gina.
1 bikini
1 bh.
120kr på lindex

for sen hem och chillade, och stack sen till jala innala
köpte naglar och sen for vi hem till mig och fixade med
våra nails i brist på nått att göra, for och mötte folk vid aspen
en sväng med for lika snabbt till frasses beställde strips och
for till lägenheten och käkade det och snackade skit.

sen for jag hem och kom hem för ett litet tag sen :)
nu ska jag kolla på tv och ta det almänt lungt.
vi får hoppas min kamera är klar snart för jag vill kunna
ta lite bilder i allafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0