nu får ni veta va!

om 29 timmar sitter vi i bilen på väg till turkiet.
lämnar all skit, alla lögnar , alla rykten
falska människor, allt sånt man önskar man var utan.
bara umgås med mina närmaste vänner och ha kul
i en hel vecka, och hoppas på att det blir no problem!
imorgon ska jag packa det sista. stänga väskan, för vi
beger oss klockan 5. har inte kunnat skriva vart vi ska.
efter som vi ska överraska en person när vi åker dit.
som inte fått läsa det här som ibland vad jag vet klickar
in sig just hit. men iallafall vi drar , och jag kommer inte
sakna den här hålan, joo mamma ! åh mamma !




ps . tomt utan min syster nu när hon har åkt,
men som min pappa sa, tur att vi åker till olika
världsdelar så det inte bli bråk. men det är ju trots
allt syrra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0