torsdag

vad har hänt under dom här dagarna jag varit borta
från mitt blogande då ?

jo på tisdag kom vi till stan och vi tog faktist cyklarna
jag och sara for utanför hkb och mötte fredde och olli.
sen for vi till språk och mötte innala satt där och sen
disade vi pojkarna och for till lägenheten och chillade:)
hörde röster från gräns och for dit och träffade folk.
sen for vi till stranden en sväng sen hem och sen till riekola
och där var thilda och emil hamnvakt så vi satt där ett tag.
sen for vi till innalas stuga och kollade raice your voice :)

igår så vaknade vi i riekola och käkade coco pops , pissväder!!
for sen hem och innala kom med vi latade oss och sånt.
for förbi ida och sara kom sen for hon och vi till frasses och mötte
dm och matti så kom jyri dit, men han for lika snabbt.
sen for jag innala dm och matti och hyrde filmer och stack till
riekola och kollade på dom var även i hamnen och pratade med taina
och anne, sen kollade vi halva raise your voice för vi somnade
ungefär där förra natten och sen somnade vi.
idag vaknade vi kanske 12. käkade och nu är jag här :)



saraochinnala i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0