godnatt

shit pomes vad min dag har varit bra. en sån där dag som alla
dagar borde vara. inte alls jobbig skoldag men endå att man känner
att man presterat nått. man har visst känt sig lite sliten men inte brytt
sig, man har spelat en rolig sport som innebandy med sina vänner
sedan farit hem och duschat käkat gott och fixat sig för att sedan bege
sig mot station för jobb! där var det trevligt och man träffade flera stycken!

imorgon då, jo klockan 8 beger vi oss mot huvudstaden i sverige jo stockholm
sen ska vi shoppa och vara på riksdagen och lyssna på politiska människor som
varit så duktiga hela sitt liv och verkligen jobbat sig framåt i livet. gud så härligt .. höh
sen kommer vi hem vid 12 tiden på natten och ja, ska väll sova tills klockan 6 på fredag
då jag ska till skolan och sedan ut på lussa. ja har säkert berättat den där historien för
alla men endå. jag älskar när det är lite fart i livet. orkar inte sitta på arslet och känna mig
värdelös utan nej, här ska det hända grejer. tror jag föddes till fel stad helt enkelt!

har inga känslor heller. förklarade till olof på vägen hem att man vet inte om man är
lycklig, ledsen, arg,glad nej allt är bara en stor klump på stortån som man inte känner av !
härligt, nå jag hoppas på en fin dag med min classmates och sara och lou ofc!
nå mera får vi höras antingen på fre eller på lör :)

måste bara lägga in en bild från i lördags. har snott den från saravirtanen.blogg.se
en blogg men fäger kan man då säga. haha kika in så får ni själva se. man blir glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0