jag lever

pinsamt att behandla någon som skit!

ja, hej!
har inte uppdatert spec mycket men tänkte inte heller ta det nu utan
bara medela att jag lever och spenderar mina dagar med mina favoriter!
kan iallafall säga att jag inte har tråkigt under dagarna utan, konstigt
nog så har vi nått att göra nästan varie dag. och inte minst med det
så om 3 dagar är det nyårs afton. och har äntligen hittat nått att ha på
mitt. behöver bara ett tjokt långt svart siden band. måste nog ringa jullan
allas personliga stylist och be om smakråd :)
nej nu sova, för imorgon ska jag först på stan och slösa pengar som inte finns
och sen kanske jag drar till koiva, i will se.

sommarsommarsommar. som jag förklarade det till betty och sara;

jag önskar vi hade en bubbla runt vårat hus så på insidan är det tvärt emot
vad det är på utsidan, så är det vinter på riktigt så är det sommar i bubblan.
för på sommarn vill jag ha vinter och tvärtom. helt kaos!

men nå är det nice med vinter ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0