movie..

ville bara säga godnatt för jag går och lägger mig nu !
skoldag i morgon , inget man ser fram emot precis men
det kommer nog bli en lugn vecka. inte alls många lektioner
men ett stort minus för veckan är ju provet på onsdag !!
iallafall, efter farit fram och tillbaka mellan svefi 2 ggr så for
jag ut och mötte sara och fredde, vi satte och oss väntade på
dennis for vi till cw. köpte godis och hyrde film. sen vidare till
huhtas och kolla filmen där, så kom även mackan dit.
vi kollade .. bug tror jag, en jävligt konstigt film helt sjuk !
sen liftade jag hem med mackan och när vi släppt av sara och fredde
så skulle vi plocka upp dm och jag hade planen att lägga mig ner i bak
sätet och sen skrämma dm och haha det gick han blev fan skit rädd !

nå väl hemma har jag bastat länge, och sedan bara legat här och kollat på
paradise hotel, haha kollade typ 4 avsnitt ! nå ska iallafall sova nu men vi
höres i morgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0