söndag.

gårkvällen kan man förknippa med flera ord. men jag väljer att anväda
ordet rolig. det var mycket skratt, visst kommer det tårar men dom tårkades
bort lika snabbt igen. så i helheten var kvällen jätte bra.

somnade först vid 3 här hemma och vaknade klockan 7, var smått rädd för att
jag skulle vara ute länge igår (som tyvärr hände) och inte orka upp imorse
men jag tog mig i nackskinnet och släpade mig upp, sliten som jag ändå var!
vi var runt överallt. till min älskade sötaste fammo också, visst kan hon vara
ett pain in the as men hon är ändå fammo, och efter det som hände henne
så vill man inget annat änn att se henne glad. och när hon började gråta idag
fick jag kämpa för att hålla i mot tårarna. det är min fammo det, hon är bäst!!

var på massa ställen där det var äldre människor, alla var uber söta och glada
kände sig jävla uppskattad kan man lungt säga. var även på ica, coop, ikea, candyworld
och rajalla. det var ju trevigt.. men inte som på dom andra ställerna.

efter det var det fort hem och sen for jag hem till fille. satt där med folket, sen for pojkarna
så satt jag sara och jenni kvar och kollade gossipgirl och käkade choklad. så där finfint
sen for sara och just efter henne stack jag och jenni också därifrån.

nu har jag tagit det lungt med min mor, kollat tv och bara pratat almänt om allt och inget.

föresten så har jag själv inga bilder från igår så jag har som vanligt snott från
saravirtanen.blogg.se   <--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0