det bara ploppar upp !!

hallå. hur kommer det sig att det alltid är samma visa.
först kommer jag med ett inlägg efter skolan nångång
vid 2-3 tiden. beror på när jag orkar och ibland kan det
bli ett tidigare om jag hinner innan skolan eller i skolan.
sen på kvällen när jag lagt mig i sängen efter jag kommit
hem från station eller nån rolig människa så skriver jag alltid!
sen sitter jag vid datorn ett tag pratar med roliga människor
försöker komma på nått bra och skriva men kommer aldrig
på nått , så ni ska veta det som skrivs här är det som ploppar
upp i huvudet bara sådär. iallafall ligger jag nu i sängen och
ska väll snart kolla veckans avsnitt av andra avenyn.
kvällen tillbringades för det mesta med jenni&carro vid cafét på
station, det var faktist en del humor speciellt när fille var i action
med josses lös hår som pullisånger och nötkräm på cheesballs
som jenni jag och carro sa. jävla jätte bebis !
kom och tänka på en sak nu helt plötsligt. den där tanten och
mannen i nordnytt , ni vet dom som pratar under en nyhet och berättar
fyfan vad tråkiga röster, det är därför jag alltid håller på att somna.
men nordnytt det är fan intressant ibland, för då och då nämns
lilla haparanda i nån liten detalj så känner man sig stolt ett tag.
men det var väll allt innan jag klickan igång a-a but i be back,
ithink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0