godmorgon,dobrajotra, kalimera osvosv.

fan vad less. sovmorgon idag och jag kan inte sova.
är helt äkligt snorig (eller vad kallar man de) och har
ont i halsen så jag får börja leta i skåpen här hemma
efter ntt mot halsbränna för maria sa visst att jag skulle
ta det innan, iallafall så börjar jag skolan först 09.50
och då ska vi träna en sista gång i 4an! gud vad skönt .
sen har vi lunch och sen klockan 12 ska vi på soundcheck.
sen tror jag fan va slutar så det blir väll inte så jobbig dag
förutom för min stackars hals.
vaknade första gången 4 och låg och väntade på att morsan skulle
komma och säga stig upp, men fan kollade på klockan och
blev helt chokad. samma vid 6 och nu klockan sju. men kunde
inte somna om den här gången, men då slipper jag stressa.

men nu ska jag koka honungsvatten. min mommo tykte jag skule göra det.
föresten så drömde jag att min kusin anton dog, huj det var hemskt.
det hade de ju varit om em som helst dött imin dröm, men den här var nej usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0