godnatt

brukar ni ha sån där känslig dag så ni undrar om ni orkar stiga upp på morgonen
därpå eller att ni ba vill ligga i sängen hela dan och fara ut på kvällen när alla
jobbiga skolsaker och tjat om förseningar och kvarsittningar är borta för dagen.
sån period har jag just nu, jag är sjukt skolless och är glad att jag snart kommer
bort från grundskolan och får börja nått där man själv får ta ansvar lite mer
istället för att kjell springer runt som nån jävla svans och ser till att koridoren
är tom och alla är på lektionerna och börjar gnälla om saker hit och dit.
eller dom där matte talen som inte fastnar i huvudet o man tvingas ta hem
för att räkna kanske 3 tal och allt sånt onödigt tjabbel som jag inte orkar med.
skönt att jag slipper skiten om en månad ungefär eftersom vi åker direkt efter
sportlovet, och på sprotlovet ska jag hunnit hitta en skoter till mig så snälla
nån ge mig lite tips eller nått , de e rätt jobbigt och kolla hela själv utan hjälp.
för min pappa vet ba vad som är gasen och bromsen , min mamma vet inte
enns det och om min syster kallas för gucci här hemma är hon inte heller
så inne i det , fattar inte varför jag är den enda som älskar att va ute och
köra både båt och skoter, älskar att grilla en hilos på isen + varm oboy.
min familj gillar utomlands resor , fast det är ju bra för jag díggar både och.
ikväll var jag iallafall på station och pratade med olika folk men sen
promenerade sara och jag hem och jag tänker ennu på hennes jätte söta
skor som hon köpt från skopunkten , o det påminner mig om att det var
det jag skulle säga till mamma att hon skulle med mig till i morgon.
har även beställt en bikini och ett par (ROSA) shorts , men dom var sådär
, inte skrik rosa utan mer så där skönt rosa som är fint när man är brun.
sen massa linnen och sånt för sommar gaderoben var inte så stor som jag
trodde , fan jag orkar nog inte skriva mer och jag tkr det var ett hyfsat långt
inlägg för att vara den lata person som jag är på att skriva långt.
men ha de nice så hörs vi i morgon .

btw; det här gjorde mig på bättre humör ! :D


vart dom inte söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0