godnatt!

hallå.
kommit hem nu, sitter här och käkade just en mellis och känner
att jag fan måste sova, min hals är värre än. ja jag vet inte vad,
jag nyser som ett jävla syk, och använder 10 liter nässpray.
jag som skojjade att jag skulle bli sjuk till den 17 och nu blev
jag det också, bara det inte påvärkar mina betyg att det låter
förjävligt så är jag fan nöjd, och bara inte den där bruden iriterar
upp mig så är jag ännu mera nöjd, annars går det åt hellevettiit.
borde gå och duscha idag igen, men gör det nog imorgon istället.
nej usch nu ska jag sova så den här måndan är ur världen!


men ett + med den här dagen är väll
att jag hunnit plocka imitt rum, det enda bra?
dålig kamera också, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0