jag stannar istan!

tja. torsdags kväll.
- miami ink
- bögprogram
- bananfajt

kom just hem gått med frankki från bakom station där
jag hon och sara satt och flammade runt oss och pratade
om utomlandsresor och kom fram till att frankki måste utomlands.
hm. imon skulle jag igentligen åka till saarijärvi och va med mina
"syskon" vilket tova & axel säger att vi tre är. men jag fick lust
att stanna istaden så jag ska nog sova hos sara, det blir trevligt :)
men sara uppdaterade sin blogg så jag måste in och kika på den.
men vi höres.



UPPDATE:
TACK SARA FÖR DET UNDERHÅLLANDE INLÄGGET!
blir lite långtråkigt att läsa ett och samma varie kväll :)
tack sara den underbara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0