ledig måndag.

hallåj . har legat här och undvikigt att inte kolla på tvn för
det har varit nått program där gammla tanter springer nakna
o jag har inte hittat fjärkontrollen. så nu hittade jag den och
måt mkt bättre och kollar på nån serie jag sett minst 100 ggr
men kommer aldrig ihåg vad den heter.

ja föresten det är måndag idag, ja men vi är faktist lediga
pga studie dag så det är fan jävligt nice och februari har bra
28 dagar så det är nice det med. jag har ju sagt hela januari
att januari kommer vara en piss månad men februari kommer bli bra.

solen skiner fan och jag vill ut med skoter. nån ?
men vi hörs senare för jag har lovat att skriva ett inlägg för min vän olof
så det tror jag blir idag eller ja det får vi se.
nudusch
men puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0