måndag.

halllå nu är det måndag och jag kom för ett tag sen hem från skolan.
första lektionen hade jag matte fast läraren var försenad så vi satt ute
tills hon kom och det var rätt chill. sen hade jag so och lyssnade på folk
som redovisade om sina länder och sen hade vi lunch.
efter det idrott och då satt jag mest och räknade varv när dom sprang.
sen gjorde jag den där axel vighet. hade 40 som förra året.
och nå tå, jag har blivit 9 cm vigare änn jag var .
sen engelska med praktikant, slutade med att rätt många satt
och kastade sudd på henne (visst är vi mogna ? )
och sen ut i snöstormen och gå hem medans jag planerade
lite saker med innala i telefonen. och nu sitter jag hemma och
ska nog sitta här tills jag orkar börja packa. allt måste ju va klart
tills på fredag. herregudaligen :)

Kommentarer
Postat av: f

låter bra! :D (Y)

2009-02-23 @ 15:33:07
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0