nejtacknej!

igår när jag låg hemma sjuk tog jag mitt täcke till
soffan och la mig på våran divan, ni vet den där
som går ut från soffan så man kan ligga så där skönt.
kollade på melodifestivalen med mam&pap.
vissa var helt okej , o andra var jätte dåliga !
men när caroline af ugglas kom på sen med sin
snälla snälla låt fyfan , pappa satt och njöt för han
är en sån som har emot melodifestivalen och tykte
hon skulle gå vidare o sånt där. men nej fan hennes
stil, låt , nejnej. jag tykte inte om det !!
och så kom hon till både andra chansen och till den
där jury saken, jag får bara massa ont i huvudet
när jag tänkerpå den där låten. från och med nu
joijnar jag pappa och är emot melodifestivalen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0