provncia is going down dx

tja. kommit hem från provincia nu, det var inget märkvädigt. som vanligt.
i 7an , då var det röj tyckte man för det var då man började gå på såna saker
eller för det var roligare folk , men det var iallafall inte så roligt men olof
märkte då ut sig med sin dans.
kan säga att man märker vilka som är jokiahos.
kollade innebandy också i början för
 vi kom dit vid åtta och sen kom thilda
sen var det jätte dålig musik så jag
blev lite happy när just dace spelades
för det var väll enda låten som var
någolunda dans musik. hallå vem dansar
till bakstreetboys nu för tiden ? men vid elva
tiden kom thildas mamma så
vi åkte med henne till station och jag gjorde
en härlig vurpa när jag steg ur bilen.
sen gick vi upp till wille men jag började
 drömma mig om att sova så frågade
sara om vi skulle gå hem. och så hamnade
vi här efter ha gått i snöstorm och sånt.
sara är nu och tvättar bort sminket som
jag hann före henne och göra, rusade in på toan!
men vi ska väll kolla tv och sen blir det att dejta jon blund för jag är fan helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0