resfeber!

jag och innala har nog resfeber båda ligger hemma nu.
jag har äntligen stigit upp från sängen, 2 iprem&2tabeltter mot njur ont.
idag har jag vaknat och då skrev jag det där inlägget.
efter det släpade mamma med mig till akuten där jag fick ligga i  hundra
år kändes det som , så fick jag tabletter och skulle fara på njurrönken.
sen ska jag byta läkare , äntligen förstår nån mig!

iallafall sen har jag nu knaprat i mig massor med tabletter känner
mig som en knarkare, pappa och mamma sitter o skämtar om att
jag aldrig skulle hitta en bikini i thailand det skulle va som frimärken
för nipple , o så säger pappa att jag måste beställt minst en väska
och ett par skor, han känner mig ganska bra. förlåt men det blir
inga bilder för har ingen ork alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0