sara mun mies!

nu skall jag skriva a few words om min sara.
vi blev vänner på dagis men sen var de hit och dit.
hela tiden och sånt där sen i 6an var vi uberfriends
for på våra trips och hette "_joodu & _needu" på lunar.
sara har behållt sitt namn men jag har tyvärr bytt :(
sen när vi börja 7an glajda vi i från varandra.
och nu i 9an. jag tror inte nån människa göra mig
lika glad som denna brud, ville ba säga de sara.
du gör mig glad.  :)



skrev inte de här inlägget för jag har tråkigt utan för att jag kom på att
alla har inte en sån här bra vän. nog för jag älskar alla mina vänner.
och dagen komer då ni ska få ett inlägg i min käre snygga dairy blogg.
OKEJ jag har tråkigt. haha förlåt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0