Thailand

ja nu ska jag berätta lite mer om våran oplanerade
 thailandsresa som kommer vara mellan den 10-25 mars!
vi var på väg hem från mommo så skulle vi hämta pappa från
 koiva som sagt och så
Mamma:Lina jag har fått resfeber vi måste åka utomlands
Jag: Men då åker vi , vart ska vi åka då ?
Mamma: TILL THAILAND ! åh jo.

så knapprade jag in mig på fritidsresors hemsida och kollade
vad endast flyg skulle kosta och det var inte farligt 6.995 så hela
vägen hem satt vi o försökte få ihop det med mammas fullbokade
jobbschema och mina nationella prov och hannas ledigheter.
och vi kom fram till att den 10 mars skulle vara det bästa.

så när jag kom hem så ringde jag innala.
L:Ska du med till thai`? de e lite dålig taiming.de e på sportlovet
I: Då kommer jag inte med hahaha.
så la vi på.
så ringde jag igen:
L: DET ÄR INTE PÅ SPORT LOVET DET ÄR VECKAN EFTER!!
I: JAG KOMMER MED SKA BA RINGA PAPPA.

så några timmar senare beställde vi resan. haha, o förlåt om jag endast skrev
ett inlägg om det här men jag blev så jävla glad att kvinnan också ska med .
så nu har min syster o hennes pojkvän kaos för han måste vaksinera sig och
fixa massa konstiga saker som vi redan gjort . men de löser dig.
vi kommer åka runt i phuket och sånt där men vi ska börja resan på min moffas
favorit plats för att ta de lungt och så jag får göra det som behövs.
i kamala. och det är sant det är jätte mysigt , sen blire bara o åka runt . vart vet vi inte:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0