Tisdag

Tja!
sitter nu och väntar på att sara kollat klart the note book , för jag ska
kolla om hon grät nått. ha-ha dum fråga för som sagt är gråta åt filmer
en av min väns specialitet om man nu säger så.
känner mig lite deppig nu för jag vet inte hur jag ska göra, har njurröntken
på måndag och på måndag var de ju planerat att åka till pullinki !
bajsockså, men ska kolla lite om man kan ändra på det och sånt.
iallafall idag var det ju skola och sovmorgon är bara bäst ! efter helg.
sen efter skolan gick jag hem till anton med jenni och där var folk
och vi snackade om pullinki då och sånt där. sen spelade dom en förbanat
dålig låt som jag blev jävligt less på kan jag lova !
sen gick jag carro och julle därifrån så trodde jag vi skulle till sj men dom skulle
och promenera så jag knallade hem till innala och sen for vi till station där
resten av kvällen tillbringades. i morgon ska jag umgås med saradenunderbara :)
men nu ska jag specka lite bloggar sen natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0