tjolaaaaaahop´ti { jag har ingen fantasi


det här blir nog mitt godnatt inlägg!
kom hem just från språkskolan, lite lodis men wtf !
ligger i sängen redan fan är så trött tror jag ännu är sjuk
men får se hur det går imon om jag far till skolan eller inte,
skulle behöva men ingen ide att fa dit och va sjuk ändå.
räknade ut idag att det imorgon är en februari månad till thailand.
så jag tänkte börja kolla vad jag ska ha med mig men kollade
i gaderoben hittade ett par jätte mysiga byxor så det blev att
dra sig tillbaka till soffan och kolla las vegas. sen tjatade jag
med mig ut folket hos julle , som var carro moa och julle.
vi gick till coop , sen mötte vi innala och jyri vid språk där vi
loodade oss resten av kvällen . ligger och drömmer om en dusch
ska nog ta en sån imon på morgonen för jag har ju trots allt sov morgon.
men nu ska jag läsa lite bloggar och sånt där. men natti natti tror jag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0