torsdag

tja! sitter här hemma nu , slutade skolan för kanske
en timme sen , jätte skönt hade ingen musik och
nu är det en dag kvar innan mitt 3 veckor långa lov
börjar. idag ska jag nog loda mig på station som
vanligt, eller jag vet inte får väll ta och se vad som
händer och sånt dör crapbajs. iallafall hade vi
första lektionen svenska då vi började kolla på
ett öga rött, sen hade vi no och jag blev klar med
häftet som var som ett "prov" enligt lärarn så hoppas
hon ser mina skills i no och ger mig toppen betyg.
sen lunch och sist hade vi språkval och då satt vi
bara nere i glasburen och lyssnade på musik och sjöng.
sitter här och målar naglarna, dricker multivitamin och kollar tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0