trött irriterad och ååh. { sara garva inte x)

- HA-HA-HA jag har värsta humörsvängningar, i skolan kan jag sitta
och vara sur i kanske tio minunter sen flyger jag upp och sjunger jul
låtar och är hur glad som helst sen blir jag ledsen och sen almänt taskig
så går det runt sådär. stakars dom som är vän med mig.

jag , lina brännström har sprykt, fast kan inte säga att det gick bra.
jag brände mig typ 70 ggr och kläderna blev skrynkligare änn dom
var tills jag kom på att man måste släta ut dom innan man stycker dom.
sen har jag slängt ner kläder. har 2 högar där nu.
dagskläder och sen kvällskläder. sen har jag haft det almänt tråkigt och
jag har ont i huvudet och jag fryser som ett jävla syk. men sen ska jag
till frasses och äta mig fet och belåten som fan känns som jag inte varit
där på jätte länge! kollade just sex and the city fast det tog slut nu.
och på 5an är det afv. asså okej det kan va kul om man kollar många
tillsammans på det och sånt. men att sitta själv och kolla nej tack!
är irriterad på allt och jag har drukit en hel multivitamins tetra.
jag mår alltid illa av sjuttisgubbens godis. KÖP INTE DÄRIFRÅN!
okej banana skids går bra, men inte plock för det är fan dödande.

iallafall nu ska jag kanske kleta lite spakel i facet och sen blire frakko.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-23 @ 20:41:38
URL: http://saravirtanen.blogg.se/
Postat av: sara

haha fan vad du äger på att stryka, stumpan

2009-02-23 @ 20:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0