uppe på benen!

ja , nu kan jag ju säga att jag är lite friskare iallafall.
fast det blev ingen bio för mig idag för innala orkade inte,
men jag tog mig hem till carro åkte med majso sen
promenerade vi till språk i typ snöstorm och det var
då inte trevligt . sen när vi kommit fram dit så ringde
jag min käre far som kom och hämtade mig så nu ligger
jag och bekagar mig över mina onda njurar och vill
bara göra operationen och bli bra men jag håller tummarna,
men nu väntar filmen over her dead body och mys med min
kära vatten flska som fått vara min vän nu hel helgen.
ett tips för er som vill banta , ha problem med njurarna,
få högfeber och ont i halsen, då går det bara ner vatten.
skämt osido. men seriöst . nu väntar filmen ha det bäst
så kanske jag skriver och berättar sen om hur filmen var.
puss !



mitt super sexiga alla hjärtans dag kort som kommer
ges till nån speciell , men jag vet inte själv vem ännu.
men om mindre änn en vecka ska jag ha gett kortet till nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0