är på inget hurmör alls.

iriterad som tusan är jag . ni vet känslan att man vet inte om man
ska gråta eller skrika eller vad det är som är fel man e ba jävla sur.
men nu kom fanny hit så vi ska väll vara här ska äta sen ut .
vart vi ska vet jag fan inte . är bara så iriterad så jag skulle kunna döda nån.

vi söker jenni också , o vi måste få tag på henne o höra hur det bli i kväll.
men har iiallafal fått in bilder från kameran men pappa har adhd.
funderar fan alvarligt till att flytta . för jag orkar inte med dom nå mer .


meeej, igår. chill med brudsen . '


puss/ l

Kommentarer
Postat av: Louise

2009-01-10 @ 22:12:27
Postat av: Louise

har du olika färg på ögonen? ;)

2009-01-10 @ 22:13:15
URL: http://lounilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0